Onsdag förmiddag

2011-01-19 10:06:06 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!


Nu sitter jag här vid dator lilleman sover för tillfället då han knappt sovit i natt.
Vi skall i väg till fina M och hennes son på lite lunch och lite mys och så skall vi hinna med en promenad oxå.Så ser min förmiddag  ut. Kul när det händer något så man inte bara sitter hemma.


Såg att gekås hade fått in en massa vår/sommar nytt undra om man skulle ta en sväng dit i efter middag eller i morgon? Måste ju ändå dit lillemans halsband var klart då kanske man skulle gått in och kollat?
Hmmm jag får se hur jag gör i eftermiddag.

Nu skall jag göra mig färdig!

Ha en underbar onsdag alla ni fina där ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback