Sitter upp

2011-01-31 21:03:58 Familj
» Kommentarer(0) «



Jag sitter själv. Här är kortet på att lilleman sitter själv!
Mammas underbara kille!


God kväll på er!

I natt fick jag sova mer trots någrar ammningar men inget lek och skrik utan vanlig omsöning.
Så dagen har varit full med små plock och vikning av tvätt och tvättning och damsugning.
Och Så har vi varit hos min mamma och ätit middag och sen en promenad med vovven.

Och i eftermiiddag så passade jag på att vila lite extra när lilleman sov och nu i kväll har vi bara tagit det lungt lilleman och pappan har busat på lekfilten.
Det är så roligt att se lilleman sitter mer och mer och längre stunder.

Nu skall jag ta lilleman och natta han för han börjar bli trött.

Så ha en underbar Måndagskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback