Sjukstuga!!

2011-01-04 16:03:20 Familj
» Kommentarer(2) «





Hallå där ute!

Hoppas att ni mår bättre än vad vi gör i min familj?
Har ligger hela familjen, jag i feber och snorig,mannen i feber från och till och ont i halsen och hosta.

Lille man har oxå åkt på det nu han fick feber innan men efter alvedon och lite sömn så blev det bättre.
Men vi andra två mår skit! Ligger jag ner så tror jag att huvudet skall explodera.

I går var vi ju bvc och allt var bra ju....
Vi skulle börja med ett sent gröt mål på kvällen eftersom han inte sover ordentligt. Så vi tror att han inte blir mätt då han börjar inte vilja ha mig längre. Och han tar ju som sagt ingen ersättning får det bli gröt tills vi börjar med välling. Och han fick gröt sent i går och han sov från 21.30 till 8.30 i morse. Tyvärr kunde jag inte njuta av det eftersom jag har mått skit i natt och haft jätte mycket feber.

Nu skall jag bädda ner mig i soffan igen bland dom andra. 

Kram annica 


Kommentarer
Postat av: frida

Samma här!

2011-01-04 @ 18:29:04
Postat av: Mariana

Usch och fy du! Låter som ni har åkt på det som vi hade. Tur att du har din mamma så nära, då kan hon ju ta lilleman lite om ni behöver vila.



Det där med Albin, låter ju precis som med Teo, tar ingen flaska utan bara gröt : ) men det är bara till att fortsätta att kämpa. En dag kanske han tar flaskan : )

Krya på er!

Kramar

2011-01-05 @ 11:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback