Sjukstugan fortsätter.....

2011-01-05 19:01:39 Familj
» Kommentarer(1) «


God kväll på er!

Här fortsätter sjukstugan fast med om bytta roller i dag är det mannen som ligger i hög feber, den kommer och går.
Jag hade en febertapp innan och som tur va var hjärtat såpass pigg så han kunde ta lilleman så jag fick sova en stund.
Natten har inte varit bra jag har dock inte haft nägon feber, men jag har fått ligga på soffan för att lilleman har bara velat sova i vagnen rullade nästan hela tiden.
Så i nästan tre timmar låg jag i soffan och rulla vagnen.
Sen körde jag in vagnen i sov rimmet jämte sängen och fortsatte rulla där.
När kl närmasig sju bytte jag och mannen plats så han fick fortsätta tack och lov hade jag ingen feber i natt.

Lilleman har inte haft mer feber sen i går och det var ju skönt det att han slipper det. Vet inte vad det var som gjorde att han inte kom till ro i natt.

Jag har i alla fall varit såpass pigg att jag orkat sätt igång två maskiner tvätt och plockat i ordning i köket.
Mannen är och köper mat och sen skall vi bara bädda ner oss i soffan och hoppas på att vi är på bättrings vägen i morgon!

Vad hittar ni på en kväll som denna??

kram annica


Kommentarer
Postat av: Frida

Ligger på soffan, går en sväng till datorn, tillbaka till soffan etc Hoppas att vi alla e friska imon!

2011-01-05 @ 20:29:20
URL: http://hennesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback