Skön söndag..

2011-01-09 21:44:42 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll på er!

Nu har jag lagt min lilla kille efter lite gröt och lite ammning så nu ligger han i sägen och lyssnar på sin sängmobil.
Jag hoppas han somnar lätt i dag så vi slipper kämpa med det som vi brukar för göra. 
Som det just nu så vill hann inte sova.

I går kväll tog vi det bara lugnt lilleman fick bada och jag och mannen åt gott.


Nybadad liten prins i soffan med nya badrocken han fick av sin morfar i julklapp!

I dag har jag börjat byta gardiner och plockat ner dom sista tomtarna med det är mycket kvar innan våren har kommit in hos mig. Eftersom jag har varit sjuk och är inte riktigt frisk än så tar det tid eftersom kraften inte är hundra.
Och mannen har varit och lämnat sin mor i spenshult för operation i dag så jag lilleman har varit själva första gången på en vecka:).
Så medans jag bytte gardiner i vardagrummet så satt lilleman i sin vagn och lekte.



Sen blev han så trött så han somna.




Nu tyckte mina amaryllis det var dax att blomma. Jaja dom blev ju jätte fina även om dom inte kom till jul dom var seg startade.

Nu tycker jag det låter som plutten har somnat, nu få jag bara hoppas på att han sover för natten.
Tänkte jag skulle kolla vidare en stund och göra det samma snart få passa på medans han sover och sova.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback