Snö den bara yr...

2011-01-06 10:56:06 Familj
» Kommentarer(0) «


God morgon!



Snön den bara yr utanför....
Det ända som är bra att var sjuk är att man slipper gå ut.

Men även om jag hade varit frisk så hade jag stannat inne det är ju inget väder att ta ut en bebis i direkt.
Man kan ju välja bättre dagar att vara ute och ränna i om man verkligen måste eller ha ett sånt behov.

Vi måste verkligen storhandla men det får vänta tills bättre väder eller lite senare så kanske mamma kan följa med, för mannen är fortfarande sjuk så det blir han som får vara hemma med lilleman. För jag tar inte ut han i detta vädret!

Nu skall jag kolla färdigt på *våra bästa år*

Jag är fortfarande inte bra men jag har ingen feber, men är så fruktansvärt tätt i näsan.

Vi hörs senare

kram annica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback