Tisdags kväll!

2011-01-11 23:12:38 Familj
» Kommentarer(1) «


God kväll på er


I dag har det varit en bra dag trots en snorig liten kille så har han varit pigg och lek som vanligt.
Jag har äntligen fått bytt gardiner i sovrummet och i lillemans rum och har nu bara kontoret kvar sen är julen nästan helt borta för i år.

Nu vill jag ha att det skall bli ljusare på kvällarna så man kan få lite vårkänslor och att våren kommer.

Nu i kväll så har min syster varit här och gosat med lilleman.
Vi har inte träffat moster sen i julas så vi hade längtat så mycket efter henne.
Nu sover lilleman och vi kollar på *the deep*, men den är strax slut så nu skall jag krypa ner.

Vi hörs i morgon

kram annica


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Åh fy, jag hoppas absolut inte att det är det :( Ska prata med helsestasjon på fredag (bvc här i norge) och se vad de säger, men är det det som gör att hon får ont så är det bara att sluta, allt för henne :) Kram

2011-01-12 @ 11:25:14
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback