Trevlig dag...

2011-01-19 21:42:19 Familj
» Kommentarer(1) «


God kväll på er!


Idag
så var jag ju på luch hos fina M och hennes lilla busfrö.
Hon bjöd på god lunch och en massa mys och tjöt skönt att bara kunna sitta
 och prata med någon som förstår en. Tack vännen! 

Tänkte jag skulle hunnit med en sväng till gekås i eftermiddag men jag struntade i det utan jag åker dit imorgon i stället eftersom jag var iväg idag.

Så mycket mer har inte hänt i dag :)

Nu medans jag skrev detta till er har jag fått gå i från och ge lilleman sin natt gröt. Och nu ligger pappan och lilleman i våran säng och försöker somna. får se hur det går??

Nu skall jag sätta mig och surfa runt lite innan jag med skall krypa ner.

 
Dagens: Barbapapa body och byxor från H&M



Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack själv vännen! Alltid trevligt att träffas. Klart jag förstår och jag lyssnar mer än gärna när du behöver prata :)

KRAMAR

2011-01-20 @ 20:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback