Underbar dag...

2011-01-13 14:02:43 Familj
» Kommentarer(1) «


God middag


Denna dagen har börjat bra trots att jag varit uppe tre gånger i natt med lillkillen men men....
Han vaknade på ett strålade humör och det passade ju bra eftersom jag var tvungen att åka in till stan.
Sagt och gjort så gjorde vi i ordning oss och var i stan strax efter tio och vi började med apoteket där jag skulle hämta ut mina piller men det gick tyvärr inte eftersom dom är slut i hela sverige

Aaaa...

Vad gör jag då fråga jag snällt?? Du får ringa till mvc och höra med dom men eftersom du ammar så måste du ha dom....
Jag frågar snällt igen när tror ni att dom kommer då?? Hon svara i slutet av febuari troligtvis!
Aaaa... Panik!!

Jaja sen efter det gick jag till Lindex och hämta ut lillemans Upp & Go paket från libero



Lillen man somna så för att jag skulle slippa väcka han så gick jag till Village, kapphal,och h&m.
Där kom men en och annan sak hem. Jag visar er senare.

Och när lille man vakna så åkte vi hem eftersom det snart var dax för middag för lilleman.
Och hemma väntade en överrasking pappan var hemma på lunch så det betydde att vi kunde äta luch alla tre i hop idag.
Nu sover lille man och jag skall passa på att hänga upp två maskiner tvätt och vika lite med.

Jag får se vad jag hinner för lilleman sover väldigt dåligt just nu.

Vi får höras senare




Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du klarar dig utan din medicin och att dne inte är livsviktig... Ha en skön helg! Kram

2011-01-13 @ 18:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback