Ut med gammla och in med det nya!

2011-01-07 22:42:03 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll


Äntligen fick jag lite tid för datorn, dagen i dag har varit sådär vi är fortfarande inte bra och i natt slog det till på lilleman så vi har i stort sett varit uppe mer eller mindre hela natten.
A har haft jätte hög feber hela natten och dagen det är först nu febern har gått ner och han har fått lite gröt i sig.

Jag fick i alla fall varit och stor handlat i dag så nu har vi rensat ut det gammalt och in med nytt och fräscht.


Lilleman fick lite påfyllt och lite nya smaker.



I måndas beställde jag en dyna till lillemans barn stol och jag fick den i onsdas vilken snabb leverans.


Den blev jätte bra.

Om man skulle försöka sova lite så man kan ta igen lite sömn.

Så har en underbar fredaskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback