Andra jobbdagen och Migrän!

2011-07-27 12:48:59 Familj
» Kommentarer(0) «


Äntligen lyser solen igen....

Igår hade jag min andra jobbdag som slutade i ett migrän-anfall som hette duga.
Fick köra hem från jobbet men kom inte längre än till rasta fick ställa bilen där ringa till mannen och säga att jag kan inte köra längre. Hade sånn migrän och bara satt och skaka. Mamma fick köra han till mig så vi fick hem bilen som tur var har mamma en bilstol till lilleman i hennes bil med.
Gick och la mig vaknade till vid femtiden gick upp försökte umgås med lilleman lite innan han skulle sova.
Migränen fanns kvar. Fick tagit en dusch och fick i mig lite mat sen låg jag och halv sov i soffan och sen blev det sängen.

Så i dag är jag hemma från jobbet mår inte riktigt hundra än men hoppas att igen blir värre än att jag kan jobba i morgon.
Hatar att behöva åka hem från jobbet för att man mår skit speciellt första veckan. BLÄ!!!

Just nu sover lilleman middag sen skall vi nog ta bilen och åka någonstans och ta en promenad.

ha en underbar solig dag!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback