Började dagen med...

2011-07-07 19:44:22 Familj
» Kommentarer(0) «


I dag började jag dagen med att leta upp våra stolar till trädgårdsmöblerna på framsidan.
hade visst haft på hälsning av ungdomar i natt som tyckte dom behövde dom.
Och ja jag hittade dom där jag trodde dom kunde va uppe i skogen på stället som vi kallar mulleängen där undomar på sommarn brukar träffas och ha fest och grilla.
Hittade även två till som nu har kommit till sina rätta ägare.


Annars har dagen varit full fart har fått städat av här hemma trots att jag har en sjuk gubbe hemma med hög feber och ont i hela kroppen.

Annars i veckan har jag fått putsat fönsterna tvättat lite och även fått renat i häcken in mot huset så i morgn blir det nog ut mot gatan.


Annars har dagen varit lugn gubben har tagit lilleman för nattning och jag hoppas att han somnar snart så jag och hjärtat ta lite och äta.

Jag har även fått kammat flizan så nu skall vi försöka beställa tid till trimming på henne jag hinner inte med hennes långa päls längre det är inte snällt mot henne.
Så jag hoppas få tid i nästa vecka.

I morogn står det mer tvättning på schemat och även kanske en liten tripp till gekås eller stan behöver åka till båda eftersom vi snart skall fira lilleman som blir ett år.
Så jag skall försöka fixa massa prester till han.

jag tänkte om tiden finns prov baka lite med till kalaset och sen skulle jag även vilja åka och plocka lite jordgubbar. Men vi får se vad jag hinner med.

Nu skall jag försöka tänka ut något att äta i hop men mannen.

Ha en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback