Fullt upp

2011-07-19 22:35:32 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!

I
dag har jag och mamma varit på gekås och det var mycke folk,
 men jag fick köpt två presenter till lilleman.
Hans ettårs dag närmar sig.

Jag fick även köpt en joggingdress ett par termobyxor och även med mig en varmtröja.

Efter vi kom hem fick jag en hemsk huvudvärk så mor min tog lilleman så jag fick vilat en timme.

Är så glad att jag har min mamma så nära som ställer upp till 100% hela tiden.

Just nu sitter jag och njuter av mina två sista lediga dagar som mammaledig skall nämligen börja jobba på fredag.
Spännade.....
Hur det kommer gå det kommer säkert gå jätte bra alltid lika spännade att komma till nytt ställe.

lilleman sover och jag skall snart med krypa ner.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback