Helgen...

2011-07-24 21:24:40 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!

Helgen försvann lika fort som den kom!

Här får ni en resume av min helg.

I fredas jobba jag första dagen sen hem ta hand om lilleman som sependerat dagen hos mormor. 
jag och mamma tog ta i att rensa vinbären och la dom ifrysen. Mannen var hos en vän i växsjö så jag var ensam på kväll la mig ganska tidigt.

På lördagen så var vi på långåsmarknad inget att ha men lika roligt varje år och se hur mycke skit det finns.
Vi var där med magda och jörgen och deras lille teo.

Sen på kvällen var vi hos mannens syster och firade tre födelsebarn. Eftersom dom fyller med bara några dagar i mellan så har dom ett stort i hop i stället.
Det var ett trevligt kalas som alltid, lilleman var helt slut och som hela natten.

I dag har vi städat lite sen tog vi med oss lilleman ut i skogen och plocka några liter kantareller.


Mina tankar går till dom drabbade i vårt grannland ingen har väl missat vad som hänt?? 
Att en människa kan göra något hemsk är inte klokt.

En vän med familj bor i Oslo och som tur var oskadda, Stackare så hemsk...


Nä nu skall jag strax lägga mig ny jobba dag i morgon!


KRAM
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback