Måndag!

2011-07-18 20:56:38 Familj
» Kommentarer(0) «


Godkväll!


Måndag och helgen har passerat lika fort som vanligt.
Denna helgen har jag och mannen varit i skogen och plockat svamp fick ihop en hel del.
Sen har vi även hunnit med att klippt häckarna.
Så det har varit en bra helg fick till och med nog av skog i helgen men vi skall säkert ut mer och kolla :)

I dag har det arit en lugn dag har fått tvättat två maskiner. Skulle ha åkt till gekås men kom aldrig iväg får se om jg åker i morgon i stället.

Nu i kväll har jag vart runt i varje mataffär för att letat efter lillemans välling och jag hitta den till slut på willys. Vilken tur!
Annars så hade vi inte haft någon.
Men nu sover lilleman gott i sängen.

Och själv skall jag hänga tvätt och sätta på två nya.


Ha en underbar kväll!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback