Ny..

2011-07-27 19:59:46 Familj
» Kommentarer(1) «




Nya favorit sysselsättningen att rensa ut mammas skåp med plast bukar.

Vart lite dålig med bilder å lilleman det senaste men här kommer en!

Idag har det varit en lugn dag eftersom jag mådde skit igår och har inte mått hundra i dag heller förrän nu till kvällen.
Efter våran lilla promenad så kom vi hem med lite svamp och mannen stack iväg och fiska.
Så jag och lilleman har varit hos mormor och busat, men nu sover han sen en timme tillbaka efter lite bad och välling.
Efter lilleman somna tog jag ta i flizan och bada henne och sen hamnade jag här vi dator skall strax ta tag i svampen sen väntar jag på att mannen kommer hem med lite hämtmat i dag.

Så ha en underbar fortsatt solig kväll!


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Hihi, verkar som om våra små har samma intressen -allt i lådor och skåp ska ut :-)



Hoppas du mår bättre idag!!

2011-07-28 @ 16:43:26
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback