Torsdag!

2011-07-14 09:49:50 Familj
» Kommentarer(0) «



Just nu kryper vi över allt och snabbt går det.


Torsdag i dag.

Varbergs största helg väntas i helgen med smyg start i dag.

Wheel and wings går av staplen i morgon.
Helgen många varbergsbor väntat på.
Men för mig så är det vilken helg som helst eftersom jag inte har något större intresse för det.

Men jag och sambon har fått turen att få åka med på smygstarten i dag av våra fina vänner.
Jag hoppas innerligt att regnet håller sig bort hela helgen så dom kan få en kanon helg!

Kan vara kul att komma ut på något än att bara vara mamma och pappa och barnfria.
Lilleman skall få vara hos mamma och jag tror det kommer gå kanon.

Nu hoppas vi på fint väder!

Hej så länge!

KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback