Vilken kvav dag

2011-07-02 21:23:51 Familj
» Kommentarer(1) «


hej på er!


I dag har det varit en mycket kvavt dag här på västkusten riktigt jobbigt,
 om jag får säga både för mig och lilleman.
Lilleman har knappt sovit i dag för att han har varit så varm.

Men han har fått badat i poolen hos mormor och så har han ju fått träffat både morbror och moster i dag.

Nu i efter middag fick jag sån huvudvärk så jag trodde jag skulle dö men efter ett tag kom åskan och regnet och huvudvärken försvann.

Nu i kväll kom ju min älskling hem som jag har längtat och lilleman blev lika glad.
Men nu sover han gått i sin säng och jag och hjärtat sitter här och myser.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Hihi, det är tur att jag har några trogna läsare som kommenterar i varje fall :-) Ha en skön kväll du också!

2011-07-03 @ 20:46:19
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback