En morgon på stan

2011-06-15 22:33:36 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!

I natt vaknade vi halv tre av att lilleman satt på sin speldosa och stod upp i sängen och sen ville han inte somna om innan halv fyra, fyra. TRÖTT?? Något.

Jag och mamma hade bestämmt oss för att åka in till stan och handla blommor på torget och jag ville in på Lindex kl 9.00 för dom börja sin sommarea och som medlem i lindex så fick man erbjudandet 20% på rea priset mellan 9-10 så vi kikade in där. Var inte så mycket till små barn men fick med mig hem ett par byxor och en body och en lite tröja till lilleman.
Fick även handlat en klänning dock ej på rean och även ett linne på rean.

Nu i eftermiddag har vi spenderat dagen med mamma vart på promenad och vi fick även plockat lite fläder.
Lagom till mannen kom hem fick jag migrän och har fortfarande så jag tänker avsluta här för i dag och krypa ner.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback