Full rulle

2011-06-17 21:39:28 Familj
» Kommentarer(1) «




Idag har det varit full rulle.

Först på förmiddagen var jag med mamma på gekås och där gick vi i lugnt tempo kom hem efter middag.
Hem och gav lilleman lite mellis sen gick vi hem till mamma igen. Och frågade om hon ville ha lilleman en stund så jag fick vila.
Och givetvis så gjorde hon det snäll som hon är.

Efter vilan gick jag hem till mamma igen sen tog vi en promenad men lilleman blev trött så vi gick hem,
Jag gav lillenman mat och en dusch sen pums i säng efter en flaska så somna han.

Jag och mannen myser i soffan och dricker varisn öl/cider.

Ha en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Majja

Hoppas han har sovit hela natten för er! Gött att han tar vällingflaskan nu du :)

KRAMAR

2011-06-18 @ 09:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback