Heldag på stan!

2011-06-22 20:58:46 Familj
» Kommentarer(0) «


Godkväll!


Idag har jag haft en heldag på stan med M och hennes son.
Vi luncha gick en promenad så pojkarna fick somna och sedan tog vi en sväng på stan kom dock hem tom hänt har nog aldrig hänt tidigre.
Sen avsluta vi med en glass nere vid hamnen.

Efter vi kom hem så tog vi det lite lungt lilleman lekte lite och sen tog vi en promenad för att vänta in mannen, men han kom sent. Vilket jag inte visste eftersom han hade glömt telefonen hemma i dag.
Så jag fick slängt ihop lite pyttipanna till oss lilleman han åt som bara den.


Sen hade vi lite pott träning kom dock inget denna gång men övning ger färdighet.




Efter det så fick lilleman duscha lite mannen kom hem precis när vi var färdiga.

Jag frågade mannen och tvättmaskinen som jag skrev om tidigare i dag.
Han hade inte rört den så den hade fått egna fötter :)

Och eftersom mannen ändå skulle flytta tillbaka den så passade jag på att städa bakom den och passade även på att damsuga hela tvättstugan och torka golven.
Och fick även plockat in tvättmedlet som jag fick handlat med mig hem från öb.

Nu skall jag kolla på *livet på BB*

Ha en underbar kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback