Hinner inte med.....

2011-06-12 22:29:45 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!

Jag har inte hunnit med bloggen denna helg.
Vädret har varit super och lilleman han kan både sätta sig upp och ställa sig upp nu och han har blivit hur snabb som helst på golvet. Så han är över allt och ingenstans.
Och han har dessutom kommit in i en liten trots period med att han skall inte sova.

I kväll tog det en och en halv timme för oss att få han till att somna. För att han skall åla runt i sängen till max.

I dag har familjen vart i trädgården hela eftermiddagen, Efter att lilleman åt middag så var vi och köpte prynadsgräs och lite blommor.

Nu är jag helt slut och sambon sa precis godnatt och jag skall snart krypa ner med så jag får återkomma i morgon!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback