Nyduschad och ett härligt fotbad

2011-06-21 20:06:21 Familj
» Kommentarer(0) «


Godkväll!

Lilleman sover och jag sitter här nyduschad och myser framför dator och tv.
Mannen har vart hemma och vänt han skulle till stan och lämna något.

I dag har våran dag varit väldigt lugn den har innehållt promenader.
Lilleman har blivit lite snuvig men vart pigg annars.

Jag skulle följt med mamma till stan i dag men skippade det eftersom lilleman sov sin förmiddagslur.
Så jag bestämmde mig för att åka in i morgon. Och vad passade inte bättre än att vännen messa och fråga om jag ville hänga med till stan för lite shopping.
Så i morgon skall jag till stan med fina vännen och hennes son för lite lunch och shopping.

Håller bara tummarna att inte lilleman blir sämre men det såg inte så ut när han gick och la sig. Han var pigg som vanligt förutom trött då.

Nu tänkte jag sätta dom små fossingarna i ett fotbad och fortsätta surfa vidare.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback