Onsdag

2011-06-22 08:41:57 Familj
» Kommentarer(0) «


God morgon!


Här sitter jag skiver att par fader mamma är ute och går med flizan och lilleman.
För jag skulle åka bort och tanka bilen.
När jag ändå var i farten så tänkte jag passa på att hänga upp två maskiner tvätt.
Men när jag kommer ut i tvätt stugan så står inte tvättmaskinen på sin plats???

Antingen har den stutsat i väg själv eller så han mannen flyttat den??
Men varför riva ner allt som lång på??

Hmmm konstigt.....

Det skulle ju inte vara konstigt eftersom den lät lite konstigt i går.

Nä nu skall jag gör mig i ordning och packa skötväskan för att sedan åka in till stan.

Ha en fin onsdag!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback