Promenad

2011-06-14 11:26:25 Familj
» Kommentarer(0) «


God middag!


Vart är det fina vädret?

I allafall så startade vi dagen med en promenad med vovven. Sen gick vi till mormor och hälade på henne. efter lite prat och bus för lilleman så tog jag en promenad till eftersom lilleman var trött så jag tänkte att han kanske skulle somna. Och väl ute så mötte jag vännen som i sin tur skulle ut på promenad med sin son och vovve. Så hon tyckte att vi skulle följa med på en runda vi med så sagt och gjort. En trevlig liten promenad blev det.
Jag verkligen gillar att gå på promenader när man har någon att prata med.

Min fina vän ger mig mycket tips och ideer eftersom hon har en son som är några månader äldre en lilleman.
Det är kul att prata med någon som verkligen förstår än.

Lilleman sover i vagnen ute men håller på att vakna och då är det dax för lite middag och sen blir det lite små fix här hemma. Och vi tar dagen som den kommer i dag inga måsten utan gör det vi känner för.

Ha en underbar dag!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback