Svår läggning..

2011-06-25 20:36:06 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!


I dag åkte mitt hjärta tidigt i morse kändes skit jobbigt.
Lilleman blev jätte ledsen när pappan skulle åka och jag tyckte det var jobbigt att se lilleman så ledsen.

Vi gick till mamma och åt frukost sen tog jag och lilleman en promenad så han fick sova förmiddag vila och till och med jag fick vilat lite.
Sen gick vi bort till mamma igen för vi skulle göra lite stor kok på korv stronganoff och köttfärssås.

Sen gick jag ännu en promenad så lilleman fick sovit middag och även där fick jag lite egentid eftersom han stod kvar hos mamma.
Fick bytat bilbarnstol med mamma eftersom våran är lite stor att ha i framsättet på våran andra bil.
Och fick även hängt upp tvätt och duschat sen när lilleman hade vaknat så fick vi grillat så gott.

Nu till överskriften.....

Det var jätte jobbigt att lägga lilleman i dag han bara for runt i sängen och var jätte ledsen och sa pappa hela tiden.
Det är ju mannen som brukar ta läggningarna så jag höll på i över en timme innan jag fick ringt min mamma så hon fick komma och försöka. Så nu sover han gott i sin säng.

Och nu sitter jag här själv känns jätte trist.
Jag kan inte hjälpa det men för mig är det jätte tufft att vara hemma själv.

Nu skall jag surfa vidare och vänta på att mannen ringer.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback