Tiden räcker inte till

2011-06-30 21:33:09 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!


Det var ett par dagar sen jag skrev men tiden har inte räck till och sen har jag varit på mini semster och fick inte nätet till att fungera.

Att vara ensam med en snart 11 månaders bebis är inte helt lätt eftersom han är överallt och ingenstans och till låter inte sin mamma att sitta vid datorn utan då vill han vara med.
Och på kvällarna har han varit svår att lägga kommer inte till ro alls, så jag har vart helt slut.

Jag har ju som sagt varit på mini semester nere i båstad med min mamma vi har campat med mina föräldras hus bil.
Det har varit underbart förutom att lilleman har varit svår att lägga så jag tog beslutet att köra hem igår morse.
Så mamma och flizan har varit kvar där och i dag körde pappa ner till henne för att sedan ta hem husbilen i morgon.

Lite bilder kommer orkar bara inte just nu.


På lörda kommer mannen hem vilket kommer vara helt underbart saknar han så.
Och lilleman saknar han med.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback