tordagen- BVC

2011-06-30 21:46:06 BVC Albin
» Kommentarer(1) «


Jösses tre inlägg på en kväll??

Jaja glömde ju beträtta min dag i dag.
passar på nu för jag skall snart sova.

Jag hade tur att jag åkte hem igår för jag hade missat att jag skulle till bvc med lilleman i dag trodde jag skulle dit på fredag.

Så i dag var jag där för en vikt av lilleman då han inte följt kurvan.
Men i dag var att åter på kurvan så dett kändes skönt så nu skall vi inte dit innan augusti på ett-års kontroll.
Gud vad tiden går fort snart är han ett år! vart tog min lille bebis vägen??

Sen efter bvc så var jag snabbt hemma en vända för att sedan åka till vännen och hälsa på som nu bor lite nämre mig.

Sen åkte vi hem och lilleman fick bada i sin pool för att sedan tog vi en promenad och nu i kväll har vi lekt lilleman har duschat och nu sover han och jag sitter här och slö tittar på tv och sitter vid dator.

I morgon får vi se vad vi hittar på behöver både tvätta och städa.

Men nu säger jag godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Sv: Va, i MINA kvarter? :-) Känner du någon här i närheten, eller var du på BVC här?



Trevlig helg!!

2011-07-01 @ 21:59:53
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback