Trevlig Midsommar!

2011-06-24 22:27:14 Familj
» Kommentarer(0) «




Albins Midsommar outfit  Sjömans dräkt - lindex, sjömans mössa-hm

Trevlig Midsommar önskar vi!


Nu har vi haft en trevlig Midsommarafton i hop med mina föräldrar hela dagen.
Vi började dagen i och för sig med att städa bilen och flytta över barnstolen till den andra bilen eftersom mannen skall ha den andra till Norge i morgon.
Och sen åkte han iväg för att packa bilen. Medans han var iväg och gjorde det så klippte jag gräset.

Hjärtat mitt åker som sagt till Norge i morgon på en veckas fiskeresa så jag bli hemma med Albin själv för första gången. Känns lite sådär men det får väl gå ändå.
Jag har ju mamma inte långt från mig så hon finns till hands om det skulle vara något plus att vi skall ju iväg på vårat lilla äventyr.
Förra året när mannen skulle i väg så var jag höggravid och mådde skit hela veckan och det kommer jag antagligen göra denna gången med hatar att vara ensam.

Nu skall jag avrunda här och spendera resten av vår vakna tid med mannen min.

Ha en underbar Midsommarnatt!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback