Tvätt och städ dag.

2011-06-18 22:00:18 Familj
» Kommentarer(0) «


Godkväll!


Idag när lilleman vakna tog jag och mannen tag i städningen tillsammans. Jag fick även tvättat lite, skall tvätta lite i morgon med.

Efter lillemans förmiddagsvila åkte vi och kolla på vännernas nya boende.
Hon var i full gång med att storstäda köket.
Personen som bodde där innan har lämnat kvar ändel grejor och möbler så dom har att göra ett tag om man säger så.
Jag hjälpte henne med att tömma lite skåp och så fick jag även hjälpt henne med att skura två skåp innan det var dax för oss att åka hem igen. Gubben skulle till tippen och lilleman skulle ha mat.

Efter middag så åkte familjen till stan och handla efter det blev det tacos och kvällen avslutades med fick hos mor & far. Mannen tog vovven på promenad och jag gick hem och natta lilleman så nu sover han gått.

Nu tänkte jag surfa vidare och sedan hänga upp två maskiner tvätt. Sen krypa ner och sova.

Ha en fortsatt trevlig kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback