1 Mars! Albin har namnsdag!

2011-03-01 20:23:28 Familj
» Kommentarer(0) «


Tog bloggfri dag igår orkade bara inte skriva men det betyder inte att jag hade en tråkig dag för det hade jag inte!
Jag började med att lämna lille man en snabbis hos mamma för att åka in till stan en snabbis för att kolla på en sak till lilleman men dom hade inte fått in den. Så det fic följa med en annan liten dräkt hem till lilleman som han fick i namnsdags/månads present av mig.

Och sen åt jag lite lunch hos mamma för att sedan vänta för lillemans moster skulle komma ju:)
Är så kul att hon kommer till lilleman och dessutom blir han ju så bortskämt.
Efter en fika så tog jag bilen med lillemna och moster och körde till gekås, där min syster inte vart på flera år.
Jag tog bara det absoluta nödvändigaste med mig hem.

I dag är det då första mars och ny månad och för hoppningsvis så kommer denna månaden med lite vår (hoppas)! Jag längtar verkligen till våren nu och varmare väder.
Och i morogn blir lilleman 7månader och jag fattar inte va tiden tar vägen!

Nu i efter middag så har jag städat hela huset så nu är det gjort.

Denna vecka är det inte så mycket på schemat mer än att på torsda skall jag in till stan och hämta korten på lilleman och lillemans pass.

Nu tänkte jag av runda här och titta vidare på tv och dator.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback