Ännu en helg snart slut!

2011-03-13 21:48:46 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll på er!


Tänkte kika i här när BB är i bakrunden.
Ännu en helg snart slut och denna helgen har varit riktigt bra.
I går var vi och hämta hem min nya bil. 
I dag var vi först på babysimmet och A börjar verkligen bli en fisk i vattnet och har gjort några dyk nu med.
Jag är så glad att vi går på det för då får han vatten vana och blir inte lika rädd för vatten.
Sen efter det åkte vi hem så lilleman fic sova lite och fick mat för att sedan åka och köpa lite grejor till bilarna.
Och nu i eftermiddag så var jag hos hästen en sväng.
Ikväll fick lilleman ett bad och sen bliv det sängen för han så nu sover han.
Och själv har jag packat lite inför våran lilla mini wekend som vi åker på i morgon.
Det skall bli så mysigt att komma i väg lite hela familjen + min mor och far.

Nä nu skall jag kolla färdigt på BB.

Vi hörs kanske i morgon innan vi sticker annars hörs vi när vi kommer hem!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback