Är det våren som är på G??

2011-03-08 21:52:30 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!

Har ni haft en bra dag i solen??

I förmiddas var jag i stan på mammagruppen och sen var jag hos mamma där jag fick middag.
 Sen gick vi ut en stund så lilleman fick somna i vagnen och sedan stå ute och sova en stund.
Det var riktigt skönt ute även om det blåste lite kallt så man kan ju hoppas att det är våren som är på gång.

Nu i eftermidda så har vi varit hos mannens föräldrar på lite fika och lilleman fick lite farmor gos.
Och nu sitter vi i soffan och myser lite, lilleman sover och jag skall lägga mig efter BB som börjar tio.

Igår var jag och mannen ute på en tripp till göteborg och lilleman var hos mormor och det hade gott jätte bra.
Så nu längtar jag till helgen och i början av veckan.

Alltså två saker att längta till! HÄRLIGT!!

Har jag någonsin sagt att jag har världens bästa och snällaste sambo??
Gud vad jag älskar det mannen!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback