Bloggpaus och sjukstuga!

2011-03-30 21:00:03 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!

Jag har visst tagit en ofredvillig bloggpaus.

I måndas var vi hos fina vännen och hennes son för lite mys och fika.
Och när vi och gunga innan vi skulle hem så på vägen till bilen så somna lilleman.
Lilleman vaknar alltid när jag sätter in han i bilen, men då gjorde han inte det.
Och på kvällen var han väldigt matt.
Och på morgonen så hade han feber .
Så jag tog feber och han fick en alvedon så packa jag in oss i bilen och åkte en snabbis till stan och till apoteket för att köpa mer alvedon och näsdroppar.
Men han har bara feber inget annat.
Han hade hög feber på kvällen och i natt så i natt har jag och mannen hjälps åt.

I dag har han oxå haft feber men valde ändå att följa med Mamma till stan.
Och när vi kom hem och när lileman hade fått mat tog jaf feber igen och då var den borta. Och han har varit som vanligt nu i eftermiddag.
Mannen la lillemann i kväll medans jag var ute med flizan.
Men han var lite varm nu i kväll men han somna så gott ändå.

Nu sitter jag kollar på tv  i tystnaden och nu blir det greys sen BB.

Sen hoppas jag att lilleman sover gott inatt så vi får sova!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback