God mat och i tidningen!

2011-03-10 13:59:10 Familj
» Kommentarer(2) «


Hej på er!

Skulle lägga upp bilder igår men så var batteriet slut på kameran så jag fick ladda det först.

Igår åt vi iallafall en jätte god sallad som älsklingen la ihop.


Mumma så gott med hemma gjort kycklingsallad!

Under tiden mannen gjorde maten så slängde jag ihop en sats med kladdmuffins.







Man måste ju får skryta även fast jag visste att han skulle sitta i tidningen!
Min fina prins!



När jag tog kortet så var Albin 6 månader.

Det var allt för mig så länge

KRAM


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Hihi, ja jag såg honom allt i tidningen :-) Söt!!



Ha en fin kväll!

2011-03-10 @ 21:31:19
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Sussi

Vad lustigt för när jag såg kortet i tidningen så sa jag till min sambo, "kolla vad söt", och så er jag nu att det var din kille! :) Kram från en regional läsare. ;)

2011-03-11 @ 07:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback