Härlig dag!

2011-03-24 22:43:46 Familj
» Kommentarer(1) «


God kväll!

Tittar in en snabbis, Har inte haft något speciellt att skriva här.
Kan bara säga att jag/vi har det lite tufft just nu lilleman har en väldigt tuff period just nu som ta musten ur mig.

I Dag har min fina syster varit här och hjälpt mig hela dagen med att städa hela huset underhållt lilleman.
Tack snälla syster för all hjälp i dag!

Jag hoppas lilleman sover bättre i natt.
Det är tur att det är fredag i morgon och vi kan hjälpas åt igen.
 

I kväll har jag beställt lite sommarkläder till lilleman.
Så nu kommer han bli jätte fin.

I morgon är det som sagt fredag och jag har inget som står på schemat för utom är det fint väder så skall jag gå en lång runda.

Nu skall jag kolla färdigt på BB sen sova.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Charlie har också en lite jobbigare period just nu, inte helt belåten alltid och vaknar många gånger på nätterna. Men jag hoppas att det är övergående för det var likadant med Olle vid den här åldern.

Ha en skön helg!



Ps: Nix, bilen är ett par år gammal. En splajjans ny hade vi inte ekonomi till just nu ;-)

2011-03-25 @ 19:31:57
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback