I trötthetens tecken....

2011-03-22 22:51:46 Familj
» Kommentarer(1) «


God kväll!

Hoppas ni mår bra?
Jag mår bra bara trött som attans har varit uppen del natt.
Jag hoppas detta vänder snart med lilleman. Och den där envisa tanden kommer snart.
I morse kom min snälla mamma och hämta både lilleman och vovven så jag fick sova lite.
Sen efter det gick jag bort till mammsen och fick lite mat och eftér att lilleman hade sovit middag så åkte vi till hästen och hälsa på.

Mannen kom hem lite tidigare i dag och eftersom jag inte mått så vidare bra den sista tiden eftersom lilleman ta musten av mig.
Så i kväll lämnade vi lilleman till mamma och pappa och flizan och jag och mannen åkte till gekås.
Vi skulle inte ha något speciellt utan mesta att komma i väg prata lite och bara vara vi två.

Jag fick ändå köpt lite kläder till mig och lite till lilleman kom med hem.
Hittade lite kläder från lundemyr of sweden som jag inte kunde låta bli.

Lägger kanske upp bilder på det någon dag.

Bjuder på lite små inköp jag gjort tidigare.



2st (tiger) sommarpyjamas - HM

3st bodys - gekås

Spadar och en ÚV- dräkt till stranden. - gekås

1st kopyjamas och 1 st tigerpyjamas - gekås


Det var en del till av lilleman nya garderob då vi har fått inhandla lite nytt nu när han börjar växa ut den storleken han har.

HÖRS!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Du hittade mycket fint du också ser jag :-)

Hoppas att du får sova gott i natt...

2011-03-23 @ 21:38:26
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback