Min helg..

2011-03-27 21:00:38 Familj
» Kommentarer(1) «


God kväll!


Ännu en helg lider mot sitt slut.
Det har varit en bra helg .


I fredas var jag med vännen på gekås för sällskap och `två extra ögon`till hennes lilla tiger.
Gud vad kul vi hade och mysigt.
En trevlig förmidda med andra ord.

I går lördag så tog vi det lungt. Rätt som de var så rinde  våra fina vänner och ringde och fråga om vi var hemma så dom kom förbi på lite fika och sen blev det att dom blev kvar så vi bestämde att äta i hop.
Så igår hade vi grillpremiär. Gud så gott.
Så medans killarna fixa maten så tog vi tjejor små killarna på en promenad.



Jag tog på lilleman lite mer kläder så fick han ta en tur på altanen med gåstolen.

I dag söndag så började vi dagen med babysim vilket var riktigt skoj.
För att lilleman tyckte det var mycke roligare i dag än förra veckan.
Och nu i eftermidda har jag städat och sen har vi varit ute på en promenad.
Efter promenaden blev det lite mat och en dusch och ett bad för lilleman.

Nu tänkte jag avrunda här och kolla på BB-live!

Ha en underbar kväll!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Jaså, har du också jobbat där! Var? Jag var anställt på spa mellan 01-07, så jag var med i uppstarten av Asia Spa.



Måste investera i en gåstol till C känner jag :-)

Ha en fin kväll!

2011-03-28 @ 21:16:52
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback