Redan Onsdag!

2011-03-09 09:23:40 Familj
» Kommentarer(0) «


Godmorgon på er!

Redan onsdag vart tar veckorna vägen?? Helgen närmar sig med storm steg. Jippi
Hoppas bara att det är ett postivt besked vi får i morgon.

I natt har lilleman sovit hela natten utan att vakna, stor kille.
Det har aldrig hänt innan, kanske det hade med att gör att han fick lite lagad mat på kvällen med?
Och sen ett sent gröt mål??
Skall nog testa det än gång till för att se.
Han sov till sju i morse vilket jag tycker är helt okey.
Efter att ha kört ett rally med gåstolen här på morgonen så sover han en tupp lur nu.
Jag skall göra iordning mig för att sedan gå bort till mamma sen.

Skulle igentligen åkt in till öppna förskolan nu på förmiddagen men jag struntar i det eftersom lilleman lät lite förkyld i morse och jag vill ju inte att han skall bli sjuk nu.

Förresten kolla i HN i dag för min lilla fina underbara prins sitter i tidningen!

Nu skall jag sätta fart på denna dagen....

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback