Vilken dag!

2011-03-03 22:39:26 Familj
» Kommentarer(0) «


Vilken dag jag har haft i dag!

Började dagen med att ge lilleman frukost och sen gå en promenad med vovven.
Sen packade jag in oss i bilen och på väg på vårt första ärende, men när vi körde där i från så ville lilleman inte alls vara med han var jätte ledsen.
Jag hade ju premiär på att köra själv med lilleman bak i bilen, vilket jag inte gillar riktigt eftersom jag vill kunna se han.

Sen när jag åkte i till stan för att hämta korten och passet så hade jag med en liten kille som inte alls ville vara med mamma utan var ledsen från och till. Inget roligt att gå på stan och göra ärenden, men när vi väl kom hem efter många om och men så fortsatte gnälligheten.

Tror att det är en ny tand  på G för så här har han varit dom andra gångerna när tänderna har kommit.
Än så länge sover han och jag hoppas att det blir en lugn natt.

Sitter och kollar på BB sen skall jag krypa ner och hopppas att jag får sova lite.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback