Vilken vårdag...

2011-03-05 13:09:04 Familj
» Kommentarer(0) «


Vilken vårdag vi har ute, eller det ser ut som det har inte varit ute än.
Vi sitter inne och kollar på damernas tremil på tv, lilleman sover efter att ha spytt ner åkpåsen och hela sig stackars mammas lilla pojk. Så det blev ett bad rena kläder och ombäddat i vagnen.
Sen så somna han så gott i vagnen så i dag får vi hålla oss inne eftersom jag fick tvätta åkpåsen.

JAg vet inte hur lilleman mår men jag hoppas inte att det är någon fara med han, vi får se när han vaknar och fått lite mat i sig.

Igår var vi hos ett par vänner hade mycket trevligt åt gott satt och prata små killarna sov så gott och vi kom inte där i från förän vid tolv.

Skall försöka hinna med lite städ innan vi skall till lillemans farmor och farfar på lite kvällsmat.
Skall bli så mysigt har inte vart där på ett tag.

Nu får jag väl försöka ta i denna dagen.

Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback