1 November

2011-11-01 20:08:05 Familj
» Kommentarer(0) «



"våran egna fixare"


God kväll!

November redan här vart tar tiden vägen??
Julen närmar sig mer stor steg och snart dax att planerna julklappar.
Och i morgon blir A 15 månader Gud vart tar tiden vägen??

Igår var vi hämta bilen från lagning men när jag skulle ha den till jobbet i morse så (hoppa) den precis som innan så vi får lämna i den igen. SUCK!

Drogtestet gick bra igår så nu är det klart med.
Det var en väldigt lugn dag på jobbet i dag och fick gå lite tidigare så jag slapp köerna från jobbet. Dom har vägarbete. Bilen funkade inte att kryp köra med.

Och väl hemma fick jag ta hand om en lite vildig som springer och hittar på bus hela tiden.
Och i kväll är jag och lilleman ensamna eftersom mannen jobbar. Lilleman sover sen en stund tillbaka han var svårlagd . Han har haft en toppen dag hos mormor i dag morbro har varit där så dom har busat hela dagen.

Nu sitter jag här helt slut i hela kroppen och tänkte faktisk krypa ner snart om jag kan slita mig från tv och dator.

I morgon väntar en ny jobbdag och redan onsdag!

KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback