Julen närmar sig!

2011-11-20 20:22:08 Familj
» Kommentarer(0) «




God kväll!

Julen närmar sig med stor steg och i dag tjuvstarta jag med att hänga upp julgardinerna.
Jag kände att jag inte riktigt har med mig tiden.
Nu är det gjort och ljusstakarna kommer nog upp i veckan.
Det är bara lilleman som fått upp sin.

Helgen har varit bra full ös hela helgen.
I lördas var jag och mina föräldrar på Gekås hjälp va det var mycke folk.
Jag fick köpt lite julklappar till lilleman och två till mannen.
Vi bestämmde oss rätt snabbt att lämna gekås eftersom det var ju så mycket folk få åka upp en gång till i stället.
Det är fördelen att bo så nära.

I dag söndag var vi först på babysim och lilleman tyckte det var lika roligt som vanligt.
Lilleman vakna fem i morse så det var två trötta föräldrar men jag fick han till att somna om vid kvart i sju och så som han till halv nio därefter fick vi skynda oss till simmet efter som vi måste åka nio.
Efter badet så åkte vi och handla sen hem fixa middag och sen börja på garidn bytet och putsa fönsterna men fick hjälp av min underbara mamma och pappa var och hjälpte mannen ute.

Tänkte faktisk ta och gå och duscha snart och sen lägga mig ny jobbvecka i morgon.

Hörs snart!

KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback