Ny vecka!

2011-11-07 20:22:13 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll

En ny vecka och måndagen börja gå mot sitt slut.
Helgen har varit bra lördagen var jag och lilleman ensamna då mannen var i väg och fiska.
Och på kvällen hade vi besök av M och J och deras son. Vi åt pizza och pratade.

På söndagen så pckade vi in familjen och åkte till ikea och sen fikade vi hos min mamma.
Vi fick tvättat och städat lite.
Det var helgen i stora drag.

i dag har jag jobbat det var en seg dag eftersom jag var själv i dag. Men jobb dagen tog slut till slut sen hem och skala potatis och hämta lilleman och sen var det bus som gällde innan maten. Efter maten blev det vikning av lillemans tvätt.

Nu sitter jag och njuter i soffan och tittar på CSI. Sen är det sängen för ny jobbdag i morgon.

KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback