På dopdagen

2011-11-14 19:38:35 Albin
» Kommentarer(0) «




God kväll!

Idag är det Albins dopdag för ett är sen döptes han på farsdag men i dag är det datumet på dopdagen.



Helgen som var kom och gick fick bytt till vinterdäck på två bilar och tvättat tre. Vi fick även städat och tvättat lite.
Vi har även hunnit med att vara på babysim och en farsdagfika hos mannen föräldrar.

I dag är det Måndag och en ny jobbvecka.
I dag har det varit full rulle på jobbet mycke att göra plus att jag skulle lära upp en ny medarbetare.
Phu det tog all min kraft att tänka föt två plus att inte glömma något och att hålla sitt vanliga tempot.
Dagen slutade i ett migrän anfall men efter vila mat och en dusch försvann den och nu sitter jag är och myser i soffan mannen stack i väg på jobb och lilleman sover.

Nu skall jag mysa ner mig lite till och fortsätta att kolla runt cybervärlden för att sedan sova och ladda batterierna för i morgon.

KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback