Stort!!

2011-11-18 20:24:50 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!

Jobb veckan är äntligen över och jag är helt slut.
Vägen hem från jobbet var väldigt jobbigt att köra för att spolavätskan var slut på bilen såg inte ett skit och fick tillslut stanna på Motellet  och tvätta rutan så jag kunde klara mig hem.

I dag hände något stort för lilleman, som ni vet så skrev jag för ett bra tag sedan att vi pott träna.
Och i dag hände det inte på pottan utan på toaletten.
Lilleman gjorde nummer two på toan hos mamma.

Mammas stora kille!! Så duktig du är!
Är så stolt över han 15 månader och han har gått på toan!

Nu ligger jag i soffan och håller på att somna är jätte trött.
Mannen är hos mina föräldrar och installerar en ny tv.

Ha en fin kväll!

KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback