Twilight helg och mysig dag!

2011-11-26 20:24:12 Familj
» Kommentarer(0) «




I dag startade vi dagen med frukostkalas hos Albins kusin som fyller två i morgon.
Var hemma igen vi elva och då statte jag igån med det sista advents pysslet, det var inte så mycket eftersom jag började redan förra helgen och stakarna i fönsterna kom upp i veckan.

När min energi var på topp så slog huvudvärken till och jag gick och la mig en liten stund sen var jag på G igen.
Så vi har haft en helt underbar lördag med familjemys på hemma plan.

Lilleman sover efter lite mat och badning så jag skall ta och hänga upp en maskintvätt.

Sen dra vi igång film nummer två i Twilight seriern.
Jag och mannen har Twilight helg  eftersom jag inte sett filmerna utan har bara bökerna och hört så bra om filmerna så när jag var på Gekås sist så tittade jag om dom hade den där så jag köpte boxen med dom tre filmerna.
Och efter har sett först så längtar jag till vi sätter i gån film två!

HA en underbar lördagskväll!

KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback