Bloggdesign??

2011-10-30 21:26:14 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!

Alltså det hät med bloggdesign det tar knäcken på mig.
Jag fattar inte det här.

Vet någon? någon vänlig själ som kan hjälpa mig jag vill oxå ha en fin design!

Helgen kom och gick som vanligt.
Ilördas var jag i stan på morgonen kollade efter jackan men det var slut även här så jag beställde den på nätet i stället.
Sen resten av dagen så höll mannen på i garaget med en vägg.
Sen blev det lite mys med tacos och tv.

I dag var vi på babysim på morgonen och lilleman var jätte duktig i dag.
Sen efter lilleman hade sovit så gick vi bort till mina föräldrar ch fika med våfflor.

I morgon börjar en ny jobb vecka och i morgon skall jag och två andra på jobbet i till stan och göra drogtest.
Sen på kvällen skall vi hämta våran andra bil som vart på lagning.

Men nu måste jag krypa ner så jag är pigg för veckans första arbetsdag.

KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback