BVC och fredag

2011-10-28 21:57:52 BVC Albin
» Kommentarer(0) «


God kväll!

I dag är/var jag ledig från jobbet eftersom  jag skulle till bvc med lilleman.
15 månaderskoll allså vägning och mätning och som vanligt visade lilleman upp sin bästa sida. Go och glad som alltis när vi träffar syster Gith.
Nu väger lilleman 1095g och följer sing kurva exemplarisk!

Efter bvc så åkte jag och lilleman vidare till kungsbacka för att träffa syster/moster för lite shopping.
Men vi var inte så sugna på kungsmässan så vi åkte till Frölunda torg istället jag hade aldrig varit där så det var kul.
Men när vi skulle där i från så hamna vi mitt i rusningstrafiken vilket var väldigt jobbigt dels för jag hatar krypkörning och köer och dels för att jag har aldrig själv kört i gbg innan. Men jag klara det!




Det blev shoppat två julklappar en present och två andra klädesplagg till lilleman.
Så dagen var hel lyckad.

Kollade efter en jacka men den var slutsåld där så skall åka in till stan i morgon bitti och kolla om den finns kvar här.

Nu i kväll bara slappar vi i soffan och i morgon står en del saker på schemat om jag känner min sambo rätt.
fast jag tror jag snart skall ta och krypa ner.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback