Härlig höst helg!

2011-10-23 20:43:04 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!


Vilken härlig höst helg det har varit.
Även om jag har varit inne stora delar av helgen så har jag ändå hunnit njuta lite av värdret som var i dag!

Stora delen av lördagen så städa jag och tvätta men fint blev det.
Mannen och lilleman är förkylda så det har varit perfekt att passa på att städa då eftersom, mannen underhållt lilleman.

På kvällen så lagade vi en god potatisgratäng och kyckling med kantareller. MUMS

I dag så var jag först på barn loppis i Rolstorp. köpte tre tröjor.
Hälsade även på en bloggvän som var där och sålde. Mycket trevligt tyckte jag.

Sen i eftermiddag så har vi plockat lite i garaget och tagit det lungt mesta delen av dagen.



I morgon är det måndag igen och en ny jobb vecka börjar.

På fredag är jag ledig eftersom jag skall bvc med lilleman och skall försöka hitta på något mer kul.

Ha en underbar söndags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback